dijous, 6 de maig del 2010

RE-COMENCE

Quan veus que no vas bé, que els resultats no apleguen i que vols millorar, tens que començar de zero.
Aixó es el que pense i vaig a traure temps per entrenar d'on no en tinc.
Disposaré de tres o quatre migdies a la setmana, on podré aprofitar entre un hora i hora i mitja.Am b aquest interval de temps es on tinc que exprimir-me i completar amb el cap de setmana, per acabar el millor que puga i arribar a la recta final de juliol amb les millors condicions.

Comence el dimecres amb un escalfament de 10 minuts i 4 series de 2 minuts cadascuna al 100% en pujada mitjana-dificil. Amb descans de 5 minuts entre sèrie i sèrie. Per acabar amb una volta a la calma de 15 minuts, on exprimixc l'ultim esforç i deixar-me portar fins el meu lloc de feina


Huí amb la flaca


Pujada a la creu (curta però intensa), al fons l'illa de Benidorm.


Entre sèrie i sèrie.


Com m'agrada aquest casc.


La feina: 22km, 1h 11', 19Av, 64rpm, 158fcm, 898kcal, 642 alt acumul., incli. med 7%.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada