dilluns, 10 de maig del 2010

UN POC MILLOR

El dissabte vaig aprofitar per treballar un poc de gimnàs i més concretament el tronc superior. Ja el diumenge vaig eixir amb Miguel Angel i vam fer 5 voltes al circuït de La Barraca, un circuit que cada vegada el trobe més exigent, tant física com tecnicament.




Les sensacions van millorant i conforme pasaven les voltes, anava trobant-me millor. Tres caigudes sense importancia m'han deixat les cames plenes d'arraps i punxes, però lo que no mata fa més fort.Les primeres rampes d'asfalt se m'atraganten barbaritats, ja em veig l'ultim a l'eixida!



Per als que els agraden les xifres:

34 km, 2h 50', 13 Av., 45 vel. màx., 154 ppm av., 183 ppm màx., 2090 kcal, alt acum. 1198m, 7% incli. mitjana, 20% màx.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada