dissabte, 8 de maig del 2010

25% DE DESNIVELL

Ahir tocava maxacar-se amb cuatre sèries al 70% de 10 minuts amb pendent, però quina pendent!Vaig rodar per primera vegada a la cara nord de la Serra Gelada a Benidorm, més concretament al Repetidor. M'esperava una de les pujades més dures que he fet, amb 3,5 km de pujada i rampes superiors al 25 %, que feien cruixir les noves gomes IRC i incorporarme cap avant per no empinar la bici i caure cap enrere.

La primera sèrie em va fer pujar les pulsacions a 197 com a màxima, simptoma de la duresa i de que soc capaç de treballar amb puls alt ja que abans no podia pujar de 189-190 pulsacions.

Tant sols vaig poder fer una més i em vaig entretindre explorant noves sendes per fixar-me un circuit on puga rodar amb la mtb. Es tot el que es pot fer si disposes d'una hora per a entrenar.

Aquest cap de setmana toca entrenar La Barraca.










1 minut de descans, 1 foto i una vista impressionant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada