dilluns, 15 d’octubre del 2012

MARXA BTT MONTROI



Matí fresquet a Montroi on ens desplaçarem 3 components del Pachés Bicicletes (Adrià Àlvarez, M.Angel Costa i jo) a fer la seua marxa popular amb un recorregut molt rodador i ple de fang.

Les inscripcions van anar molt pausades, tal vegada mal organitzades, la qual cosa ens obligà a no calfar i clavar-nos directament a la línea d'eixida. Cal dir que a la zona d'inscripcions gaudirem de cafe, pastes i demés, un 10 per als organitzadors, si senyor!

A la marxa havia acudit lo milloret del btt i gent que cada dia te més nivell, també coincidí que no hi havien més marxes a la província.

A l'eixida em vaig col·locar bé i em vaig mantindre al pilot capdavanter durant 5 km, fins que es va imposar un ritme que francament no podia seguir. Els primers contactes amb el fang, feien presagiar una cursa força dura, i apenes t'acostaves a la roda que portaves davant les ulleres es feien borroses.

Les pujades i baixades eren constants, molt ràpides i de trencacames, prompte ferem un grup on coincidim alguns coneguts, Crespo, Jordi, etc. rodem així durant uns 6 o 7 km's. Però el seu ritme cara amunt es millor que el meu i es distàncien poc a poc. Són els moments més durs on espere l'arribada d'alguna trialera on puga retallar distàncies i contactar amb algú, però aquesta no surt.

Als trams finals ens topem amb dos murs asfaltats i el meu company Costa s'apropa a gran velocitat, però quan just va agafar-me, aplega una zona de baixada on em distàncie i ja finalment ens vegerem a meta. Allí fent-nos una cerveseta esperarem l'aplegada del meu germà que cada dia disfruta més del pur btt.

Adri en acció!

Posicicó final 48, amb un temps de 1h i 44' amb 21'7 AV. Participants totals: 301

DADES GPS


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada