dilluns, 22 d’octubre del 2012

MARXA BTT ORBA

Amb aquesta marxa i si no es suspén cap cursa de la Challenge de ciclocross, tanque la meua participació en el circuit btt de Les Marines i La Safor, amb un bon gust de boca, ja que la regularitat i millora ha sigut patent cada diumenge.



Minuts abans de l'eixida tots sabien que el terreny era esbarós per les últimes plogudes a la zona i per les nombroses trialeres de pedra que ens havien preparat els organitzadors. Eixirem escopetats cap avall per camins asfaltats i poc a poc m'acostí al cap de carrera, on Saoro va atacar, estirant el grup moments abans de m'ampendre la primera pujada a Benidoleig.


Una vegada pujat el primer tram, quasi tot asfaltat i jo patint a les pujades com es habitual, enfilarem la trialera més divertida on la gent tenia nervis per baixar-la, ja que era l'escomençament de la cursa. Allí pase a molta gent, sense fer errades i comprobant al baixar que havia perdut la botella de l'aigua, la cosa pintava mal! La fina capa de pluja començava a moure i ja no ens abandonà en tota la cursa.

En la segona pujada important trac la cadena del lloc en 3 ocasions, cosa que aprofita el meu company d'equip Mifsud per pasar-me, no acabe d'agafar el ritme. El terreny estava fent-se pessat, les rodes amb abundant fang, no traccionaven en les costeres més empinades, tocava baixar de la bici. Les cales i les sabates cada vegada estaven més saturades de fang i no hi havia manera de calar. Més endavant fem una grupeta amb gent del Xaló, Polop, etc. i rodem uns quants km's junts fins que no aguante el seu ritme.

Senda mur sanatori de Fontilles.

Després de fer 4 pujades realment molt dures apleguem a la trialera més perillosa. Tenia abundants pedres que et feien anar concentrat de valent, estava tot mullat i algun accidentat hi havia, a més algun tram no estava senyalitzat i em vaig equivocar en dues ocasions. De sobte ens digueren que la cursa havia estat suspesa en no disposar l'organització d'ambulància, alce el peu de l'accelerador i veig com algun biker m'adelanta a tota velocitat, pense, ací que pasa? Un poc més avant em trobe amb Mifsud que havia "llantat" i intentava plenar la roda, ell no sabia res de la suspensió de la prova i decidim acabar la cursa junts i "apreseta", per si de cas.

Ja als carrers d'Orba no m'indiquen bé cap on tinc que tirar i entre a un carrer sense eixida, Mifsud em pasa i ja no el puc agafar. Al remat, una cursa un poc estranya, 34 a la general, 6é màster 30 i el més important, no haver patit cap caiguda.

DADES GPS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada