dimarts, 27 d’abril del 2010

MARCHA BTT LA CONCORDIA LLIRIA

Els que anem a marxes de btt ens estem donant compte que enguany hi ha molt de nivell.
No sabem si es per que l'open es molt curt i la gent sol anar a més marxes per mantindre el "feeling" de la competició o es casualitat.

L'eixida amb uns 200 participants, entre ells gran part de participants a l'Open de la CV, jo diria que al 65 %, els altres a la marxa de Novelda, es presentava un matí llarg amb aproximadament 50 km de recorregut.

Ens havien comentat que el recorregut era ràpit i rodador, jo crec que per a gent que roda prou amb bicicleta de carretera, donat que els 18 primers quilòmetres, rodavem a una mitjana de 25 km/h i no hi havien costeres d'importància. Jo no aconseguixc conectar amb el grup bó i em despenje als 6 km de començar, però pareixia que em trobava millor que a Navalon.

Quan millor rodava i amb la companyia de Toni de Despeña-t, va i ens equivoquem d'encreuament degut a una mala senyalització. Vam pasar de rodar a 40km/h a frenar desesperadament i tornar a començar a recuperar el ritme.En aixó que em va pasar el meu company d'equip Miguel Angel, que el tio està fortíssim i ja no vaig poder enllaçar amb ell!

A partir d'ací comença l'aventura en solitari i els problemes fisics que tant acuse, un calc de Navalon.

Després de pasar les sendes i trialeres d'escasa dificultat, enfilem els últims 10 kilòmetres de plà i rodar en plat gran, confirmant que a una mitjana de 22 km/h es una marxa de les més ràpides del panorama.

Les xifres:
- Pos. 59, la 13 categoria èlit.
- 2h30'
- 21,9 Av.
- 174 ppm
- inclinació màx. 14%.
- vel. màx 64km/h.
- Total 54 km.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada