dimarts, 20 d’abril del 2010

V MARCHA BTT MONTES DE NAVALÓN

Un altra vegada dia plujós, però amb moltes ganes de passar-ho bé. Pocs dies entrenats però amb la il·lussió intacta de fer-ho bé, es el que pensem Miguel i jo en el viatge a Navalón, allí aparquem en un lloc tot plé de fang, avantsala del que seria la cursa.

La eixida llançada, d'uns 130 participants, menys del que esperavem degut al mal temps.Allí comença una costereta d'uns 3 kilometres on es defineixen els grups capdavanters i jo com ultimament sol passar, patixc i vaig ofegat sense tindre la oportunitat de reservar.




Comencem a pujar després de grans baixades i fem una grupeta de 3 que pujem a bon ritme. Acabem el port i sempre tinc a Miguel a uns 300 metres, però ni en les baixades conseguixc alcançar-lo, ell està millor fisicament.




L'ultim tram es un martirí per a mí i tot el que havia recuperat ho perc en 3 kilòmetres, les rampes musculars i el terreny trencacames en fan plantejar que tinc que entrenar més si vull fer millors posicions.

Al remat 54 a la general amb un temps de 2h03'.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada