divendres, 10 de desembre del 2010

PAREIX QUE MILLOR

Ahir entrene al circuït nocturn de Benifairó, per a fer una sèrie de voltes ràpides intercalades amb unes de descans. Ara tocava expremer tot el físic per vore en quin punt em trobe.


Super llums per evitar amonestacions de la policica local. Que s'han ficat fortets.

Amb la de cross vaig eixir i poc a poc anva baixant el temps a aquest circuït de 2.400 mts, fins deixar-lo en 4'38'', cinc segons menys que el meu rècor. Ara si, vaig acabar exhaust , ja que vaig donar el 100%, però notant que cada vegada conseguixc pujar de pulsacions un poc més i el descans d'aquesta setmana m'ha vingut de perles.

Per altra banda el camvi segueix botant cosa que em fa perdre uns segonets fins que encerte el pinyo bó, tocarà pasar a reparar-la i posar a punt per al diumenge.

Aquest puntet de forma hi ha que reafermar-lo el diumenge a Villanova de Castelló, on hi han ganes de millorar, sabent que els altres també estan molt bé fisicament i no van a ficar-ho fàcil.


Quants problemes de camvi!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada