dijous, 23 de desembre del 2010

ENTRENE A LA BARRACA

He fet ven neta la bici, que tenia fang des de Valencia i l'engrasada per anar a entrenar el circuït de La Barraca, l'unic que tinc oportunitat de fer-lo, perquè em pilla ven prop de casa.


Així m'agrada neta i engrasada

El circuït pel que he vist pareix no tindre moltes variacions respecte al de l'any pasat, però aixó si, ja he provat les voreres que s'han de botar a dos rodes i he caigut en una d'elles, sort que només tinc una xicoteta inflamació al genoll. Aquest es caracteritza per nombroses curves a l'escomençament, com a mi m'agrada i un mixte entre asfalt i camps de taronger que es on estan les principals rectes i detalls tècnics.
Demà altra vegada, però ja forçant la maquina, perquè el dissabte intentaré fer un entrene molt suau.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada