dilluns, 7 de juny del 2010

II DUATLÓ CROSS CARCAIXENT

Després de passar tot el cap de setmana de camping amb els amics de La Perdiu, amb les conseqüències negatives que aixó comporta per a la salud d'una persona( torrà, cerveseta, dolcets, etc.), el diumenge a les 7.30h del matí em vaig alçar per a fer el meu primer duatló-cross.

En aplegar a l'urbanització d'on començava la prova em vaig trobar amb el meu amic Carlos d'Alberic i els seus companys, una grata companyia.



Ja tot arreglat a boxes comencem la prova: 3km a peu, 20km en bici, 3km a peu, tot amb un gran ambient.










Els 3 primers km a peu no són el meu fort, però aguante entre els 30 primers sobre un circuït amb rampes d'asfalt i de camvis de ritme constants. En bicicleta ho faria millor, efectivament, agafe la bici i comence a remontar, fins entrar dels 15 primers (segons l'organització en el 1er lloc en bici, batint el recor de l'any pasat en 2 minuts) a un circuït poc tècnic i que quasi sempre anava cap amunt. Però van ser els últims 3 km a peu on vaig acusar l'esforç de la bici i vaig caure unes 8 posicions, acabant en 1h 25' el 23 de la prova.






En definitiva tota una experiència que l'any que ve repetiré, però preparant millor el tram a peu! Molt content, perquè hi havien molts triatletes i molt ben preparats!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada