dilluns, 14 de juny del 2010

ENTRENE AMB LASTRES 2A PART

Jo cabut!Vaig tornar a eixir amb la btt frenada i damunt amb l'incombustible Miguel Angel que anava donat-me canya tota la ruta.

Decidirem anar cap a Bellús, una ruta que encara no haviem tingut temps de fer-la i a la qual anavem a l'aventura.




Ja pujant a Barx mal asunt, Miguel es pica amb uns homes que anaven amb flaca i jo tire darrere, que mala idea, doncs al final del port ens passen, pero acabe engantxant amb ells abans de coronar. Fins ahí les cames pareix que responen i molt bé, ja que he estat dos dies maxacant-les.

Encavant la part divertida, les sendes de Pla de Corrrals i Genovés.



D'ahí endavant el Miguel controla la situació (el tio está molt fort) i jo em dedique a arrastrar les meues cames fins a casa, l'entrenament amb el pes anyadit ja anava mermant les forces.

Bonica ruta amb 64 km 150ppm 20km/h av.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada