divendres, 18 de juny del 2010

QUE MAL EM VEIG!

Ahir vaig fer ruta per carretera i la casualitat ens porta a que coincidirem Miguel Angel i jo pel Cami Real. Miguel optà per vindre amb mi, ell portava la btt (quin màquina, em donà feina tota l'estona).
Ens apegarem a un xic del qual en sonava la cara i sabia que també competia federat, un tal javier Aparisi, que ens comentà que estava preparant el final de temporada del Open.
Després em tocà sufrir a la Drova. En un principi pujavem lleugerets i em trobava francament bé, però les últimes rampes m'ofegava i no anva gens fí, apenes podia pasar d'11 km/h, francament preocupant de cara el diumenge.



Total 53km, 150 ppm, 183 ppm màx., 2h02'.

Huí toca agafar tacte amb els nous frens de la btt.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada