dilluns, 5 de novembre del 2012

CICLOCROSS CARLET

Des del campionat d'Espanya a Gandia no hi havia tanta gent a la graella d'eixida, uns 50, notant-se que el circuït de Carlet agrada a tot el mon. Amb una temperatura molt agradable començarem la cursa, aquesta vegada ven col·locat a la segona linea, degut a algunes absències.






De primeries vaig sotir bé, entre els 15 primers, però en les primeres rectes la gent tenia molt de "gas" i agafant-me el "rebufo" em passaven com volien. A la segona volta estava més o menys estabilitzat al lloc 22-23 rodant còmode i veient com alguns queien i perdien molt de terreny, era un traçat molt ràpid, esbarós, sense respirs, on podies donar el 100% i les diferències eren mínimes.



A les següents voltes em van pasar un parell de corredors que francament venien forts per darrere i que tenien un bon currículum a les esquenes. L'última volta vaig tindre que apretar de valent ja que duia dos perseguidors apegats els quals no volia que em rebasaren a la recta de meta, finalment fent el tram de grava de manera molt ràpida i sense errades vaig mantindre la posició 26 final. A la general el 22 i a l'espera de fer un bon paper a Xeraco el próxim diumenge.

Enhorabona al Veloclub Carlet pel circuït muntat, així cap any fallarem a la cita.

DADES GPS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada