dilluns, 19 de novembre del 2012

CICLOCROSS CAMP DE MIRRA

Per primera vegada ens trobem amb bon temps a la xicoteta localitat alicantina de Camp de Mirra, aixó si amb un terreny molt fangós que feia encara més dur el ja de per si, dur circuït muntanyenc. Enguany una parrilla amb quasi 50 corredors, més que mai a aquestes altures de campionat i que feia estar molt atent a l'eixida per evitar qualsevol enganxada.
Surt bé ja que tant sols havien cridat a 16 corredors a parrilla i ami no em va tocar, però no comet cap errada, vaig agafant ritme, els adelantaments son escasos i es produixen a les poques zones amples del circuït i sempre cara amunt. Al contrari que en les anteriors curses no puc anar a més volta a volta, vaig a menys.



Quan em vaig posar a rodar a una grupeta on estavem Bosch , gent d'Alacant i jo, just després d'eixir de la zona de polaines, la cadena surt del seu lloc i perc contacte amb aquesta grupeta amb la que he rodat molt còmode. La pitjor conseqüència d'aquesta avaria mecànica es que perc el temps suficient per a entrar doblat a meta.
Poc a poc veig molt difícil superar la posició 18 de l'any passat, a hores d'ara ocupe la posició 19 dels màsters-30 a la general, però hi ha que continuar entrenant per a estar al 100% a les 6 proves que resten.








Entrant a meta derrotat, el 30 de 39. Foto cortesia MTB 42 Castelló

DADES GPS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada