diumenge, 24 de juny del 2012

VOLTA A PEU ALBERIC

Després de pegarme la pallisa jugant a futbol sala amb els meus alumnes de l'escola al fi de curs, per la vesprada tocava la volta a peu al mateix lloc on treballe a Alberic. Vesprada molt més fresca que la de l'anterior dissabte, aixó si amb moltíssima humitat.

En teoria el recorregut era de 7500 mts, però en la pràctica eren 8200 mts sobre un circuit de 4100 mts que el feiem dues vegades. Aixó si amb la grata companyia del meu cosí Loren i la seua familia i el recolzament de la meua dona, tots dispossats a gaudir de la vesprada. A tot açó li sume "l'alé" dels meus alumnes que m'animaren durant tot el recorregut integrament urbà. Jo més cansat de saludar que de córrer, jejeje.




En els 3 primers km's torne a sentir molta fatiga i una perdua notable de força en les cames, supose que degut a l'esforç del matí, però els temps que marcava no deien aixó i aconseguía mantindrem a un ritme de 3'45'' el km. El km 6 i 7 els mes durs on pasavem pel carrer més empinat d'Alberic amb una pendent del 8% aproximadament, ja quedava menys. Vaig aplegar a meta amb un temps de 31'43'' pensant que havia fet 8km i no 8,2km, després ens assabentarem que eren 8,2 km i la enorme sorpressa en els temps que haviem fet. El meu cosí Loren havia fet la millor marca d'enguany a 4'11'' el km i jo també amb 3'52'' el km, vesprada perfecta! Després de soparet a celebrar-ho.




Loren i jo, ultimament entrenant junts en açò del running, que pallises ens peguem, menys mal que val la pena!
Foto cortesia de Vicent Esteve.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada