dilluns, 11 de juny del 2012

FINAL DEL CIRCUIT, BENISSA

Benissa marcava el final del 16é Circuit de La Marina, amb una prova on es reuniren 1200 corredors i es decidien totes les classificacions finals, tant individuals com d'equips. Després de fer unes compres de running i calçar-nos el material nou, el coet d'eixida ens duia pels carrers estrets de la vila on feiem un xicotet "bucle" d'uns 2000 mts, aixó si amb molt de desnivell, que ens feia suar la samarreta només començar. FOTOS CORTESIA CALYGAT FOTOS CORTESIA CALYGAT FOTOS CORTESIA JOAQUÍN SOLER L'humitat era altíssima, pero les sensacions eren bones i prompte em vaig vore dins d'una grupeta que rodava al voltant de 4' el km i on es trobava el campió del circuit que volia marcar-se una cursa tranquila disfrutant de la seua victòria. Al pas pel km 5 anavem a 3'59''el km amb uns 50 mts acumulats d'altura i amb l'última baixada que ens duia als trams més durs. Fou a partir del km 7 on comence a patir i a cedir terreny amb la grupeta que marxava, l'esfoç era considerable i tractava d'aconseguir la millor posició final. Pasem pel km 8 amb un temps de 32'16'', no està mal considerant la duresa del terreny i apenes quedaven 1200 mts per finalitzar, però un company de cursa del Hàndbol Riola m'advertí que era el tram més dur amb uns carrers molt empinats que rondarien el 10-12% de pendent cosa que va fer que baixara el crono coniderablement fins a entrar a meta en 37'49'' a 4'07'' el km, el 91 de la general i el 60 de la meua categoria. Després d'agafar els regals de l'organització em dispose a esperar als meus acompanyants i veig entrar al meu cosí, el qual sempre aconseguix rodar a 4'30'' el km, a Carles, que va fer una gran cursa, anim Carles!vas pel bon camí, poc després al meu germà que no ens deixa de sorprendre, entrant a 4'55'' el km fent el 9é junior, sempre en progressió positiva des de la primera cursa del circuit. FOTOS CORTESIA CALYGAT GENERAL FINAL circuit de La Marina SENIOR MASCULÍ

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada