dimecres, 7 de desembre del 2011

CICLOCROSS VINARÓS

La competició començava a les 4:30h quan sonava el despertador, que matí!Tot correcte, bicicletes i material dalt del cotxe, pase a pel meu germà i carretera. A l'altura de Castelló vaig començar a trobar-me mal, no se, tal vegada em sentà mal el sopar o algo paregut. Però vaig tindre que parar el cotxe a Benicarló, on vaig tirar la "pota", que mal estava! De sobte em trobava bé i vaig decidir ficar-me a calfar quan ja estavem a Vinarós.
En les primeres voltes de calfament i al pasar per la zona dels montículs, la panxa se me rebolicava cada vegada més, i en un principi vaig decidir no fer la cursa. Però ja que havia fet el viatge i que anant poc a poc sabia que podia fer les 5 o 6 voltes del circuït, vaig pensar d'eixir darrere de tots de manera tranquila sense sofocar-me i tal vegada traure algun puntet.
Al remat penúltim però amb ganes de recuperar-me i córrer a Villanova de Castelló.

VIDEO: CICLICROSS "VI CIUTAT DE VINARÒS" PRUEBA DEL AUTONOMICO from JN Producciones on Vimeo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada