dimarts, 3 de novembre del 2009

MARXA BTT ALBORACHE

Vaig matinar per anar a l'interior de Valencia, concretament a la Foia de Buñol, Alborache. Anava sense haver agafat la bicicleta en tota la setmana, ja que volia donar descana a les meues cames després dels problemes físics de Benifairó.

(Ací tenim els dos companys de feina aquest estiu a la marxa de Benifairó, a Plàcido i Vicente de Crono k30, que també oeganitzaven la de Alborache).


La sortida va ser neutralitzada pels carrers de la població i la meua eixida no va ser bona, ja que vaig eixir endarrerit per culpa d'un embús a primeres de canvi, donat que erem uns 270 ciclistes.



Estava fresquet i portava un ritme alegre, en els primers 10 kilometres degué avançar uns 40 bikers i anava millorant. Hi havien uns trams rapidíssim i unes sendes prou empinades. vaig rodar molt bé fins el kilometre 30, on vaig acusar l'esforç i em van pasar uns 5 ciclistes.



Al final molt agotat vaig aplegar el 46 amb un temps de 2h 05' a una mitja de 19 km/h, el 10 a la meua categoria, que no esta malament. francament vaig millorant poc a poc.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada