divendres, 13 de novembre del 2009

XVII MARXA BTT CALLOSA

Hi ha dies que quan penses que t'has de quedar al teu llit i no ho fas, després t'arrepentixes, i si hagueres fet cas del teu subconscient, hagueres guanyat temps, diners i salut. Doncs aixó es el que ma passat aquesta setmana.

Vaig quedar amb M. Àngel de Xeraco per anar a Callosa d'en Sarrià i fer els 30 km de marxa. Per cert, una marxa de la qual no hi havia practiament informació. De tal manera que patint un poc de fred i amb el meu germà d'acompanyant de luxe, vam manprendre el camí.

Allí em trobe en alguns coneguts que salude, i l'aire per contra anava fent que tinguerem més fred, ja començava a estar refredat!

La eixida va ser molt ràpida, ja que era tota costera avall, en les primeres rampes ja em quede despenjat i comprenc que les meues cames ja no van igual que fa un més. La cursa te moltes rampes dures i per contra també te molt de recorregut de trialera i senda, aproximadament 11 kilòmetres, espectacular!


Per aquest terreny em desemvolupe prou bé, però cap amunt no hi ha manera!
A mesura que pasa el temps em trobe pitjor, problemes a les cames, un poc de febra; i decideixc acabar la cursa de manera tranquil·la aplegant el 66 amb un temps de 2h 13', el 16 de la categoria elit.

Xarrant amb M. Àngel i Toni de Despeña-t i dies després seguint els consells de Gaspar Sellés, decideixc fer un paró en la temporada de bici, fins d'ací dues setmanes, per vore si després les coses funcionen millor i em recupere del refredat!

També agrair al meu germà Adrian Àlvarez que estigué donant-me suport durant tot el matí desde la posició de meta, on aprofità per a fer fotos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada