dimarts, 3 de novembre del 2009

MARXA CICLOTURISTA CIUTAT DE VALÈNCIA

Aquesta vegada erem 5 de Benifairó els que ens aventuravem a competir amb bicicleta de carretera. David i jo carreguem les bicis de bon matí, per agafar bon lloc a la cursa.

Una vegada allí ens adonem que els ciclistes vip, pasen sense fer cua davant de nosaltres i damunt comencem a córrer deu minuts tard.

Les primeres pedalades, comencen a una bona velocitat, en els primers 10 kilometres no baixem de 40 km/h. Però contemple al meu costat un accident que involucra a quasi 20 corredors, a l'altura del Saler. Des d'ací em conscièncie de la perillositat d'aquesta cursa i decideixc no jugarme-la tant.

El ritme es alt i a l'altura del Perellonet, el grup es fragmenta quedant-me en el segon pilot.
Gràcies a la col·laboració del grup ciclista Eleval, conseguim enllaçar amb el grup capdavanter i rodem amb ells fins Riola, on es torna a fragmentar, i esta vegada amb més distància. Ens fiquem a treballar de valent i apleguem a Favara en tant sols 50 minuts de carrera a una mitjana de 43 Km/h. Quan més prop teniem el grup, va i en plena recta es produeix el segon accident amb 10 corredors implicats i ens quedem altra vegada tallats.

Amb molt d'esforç i rodant en solitari a uns 38-39 km/h em vaig tornar a unir a el 2ón pilot a l'altura d'Aquòpolis. Des d'ací fins València, la cosa rodà tranquil·la, la qual cosa permetre reagrupar-se el 3er pilot amb nosaltres. Allí em trobe amb David, que no l'havia vist en tota la cursa, i després de vore l'accident del túnel, decidim acabar tranquils.

Faig el 145 de 900 ciclistes amb un temps de 2h 25' a una mitjana de 40 km/h, el 60 de la meua categoria. No està mal!.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada