dimecres, 4 de novembre del 2009

I MARXA BTT VILA DE SAX

Ja clavats en el paró de la temporada i més baix de forma que el més de setembre, vaig decidir provar al circuit de les muntanyes d'Alacant, al poble de Sax. Recorregut duríssim d'uns 44 km, molt exigents.

La eixida va ser neutralitzada i un poc perillosa pels carrers de la població, els primers del circuit tenien presa en colocar-se davant i hi haven que ficaven la seva integritat física en perill, pujant per les voreres amb gent i cotxes pel mig.

El primer embús em relegà als 200 últims i poc a poc anva remuntant. Però un errada a la primera senda, provocà una posterior errada mecànica a la cadena que em relegà a quedar-me apartat fins que pasaren tots els corredors que anaven a gran velocitat. Un altre contratemps.

A la primera pujada de consideració s'en torna a eixir la cadena i quan remunte un poc, de sobte els bikers comencen a baixar de la bicicleta i ens toca baixar a tots. Açó es produeix unes 5 vegades, cosa que va mellant les forces de tots per a remuntar.

Més endavant ens fariem una grupeta de 3, amb la que vam continuar fins el segon port d'importància, on començà una baixada vertiginosa per una rambla. Fou molt divertit.

Aparegueren altra vegad els "calambres", denotant que estic fora totalment de forma.
Vaig entrar el 149 amb un temps de 2h 27' a una mitjana de 18 km/h, el 39 de la meua categoria.

Próxim objectiu Callosa d'En Sarrià. 30km.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada