divendres, 30 d’octubre del 2009

I MARXA BTT VALLDIGNA


Aquesta marxa fou la del meu poble, i estagué organitzada per alguns components del Grup d'Esports de Muntanya de Benifairó. Erem nous en aquest tipus d'organització de proves i encara que van hi haure algunes errades d'avituallament, la errada a l'eixida de Barx, va ser agena a nosaltres. Espere que en un futur la pugam fer millor.

Però pasem a comentar la cursa. La eixida fou neutralitzada fins els camins de Benifairó on eixirem escopetats a 45km/h fins arribar a la port de Simat, un tram d'asfalt on Emilio atacà i molts ens vam quedar despenjats.

Quan lluitava entre els 15 primers, de sobte tornaren a apareixer els "calambres", i aixó que només portavem uns 4 km. Em van pasar uns 10 ciclistes i jo mentre, prenia glucosa per vore si ho podia arreglar, ja que inclús vaig pensar en abandonar. Però vaig pensar que havia estat mig estiu preparant-la i que no anava a tirar la tovalla.

Gràcies al recoltzament de Víctor i al d'un xic del Senabre, vaig pujar el Buixcarró i tant sols portavem uns 48 minuts de carrera.




En la pujada de Pinet em vaig quedar un poc rezagat i em pasaren uns 5 corredors (quasi tots ells del Despeña-t), però a la baixada de les antenes i la zona de la font de la Drova, vaig pasar a un parell de corredors, entre ells a Víctor que tenia problemes mecànics.

Aplegava la part final de la marxa i vingué el terreny més propici, la senda del calvari, rodant a gran velocitat vaig traure diferència sobre els perseguidors, i després de passar el tram amb més fang a la zona de la Puigmola, vaig afiançar la meua posició fins la meta.

Al final 29 amb un temps de 2h 00' a 22 km/h de mitja. 8é de la categoria elit. i 1er local.
Haguera sigut millorable sense els problemes físics del principi, podent haver fet uns 5 minuts menys de cursa. Ja tinc gana de que aplegue la próxima.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada