dilluns, 26 d’octubre del 2009

L'AVENTURA COMENÇA

Pel mes de Setembre del 2008, hem compre la meua primera "competitiva" bicicleta tot terreny i la que fins ara i després d'unes modificacions es la meua maquina per entrenar i competir.
Xavi
el meu company de feina em passa les seves revistes de la "BIKE" i m'aconsella sobre els diferents components i les diferents marques.
Al final hem decante per la Cube
ltd race del 2008, una bicicleta a bonpreu i amb les exigències que demanava. Tot açò per a iniciar-me a un esport que no havia practicat en la vida i que no pensava que m'agradaria tant.

Aquest bloc es per agrair la paciència que te la meua dona amb el tema de la bici, contar experiències amb els mes propers a mi: el meu company de rutes Adrian (el meu germà), els meus amics de La Perdiu, familiars, el meu mecànic de confiança Javi, els companys del GEMB i d'altres que com jo estan implicats en aquest esport. Us anime a que munteu un bloc com aquest i conteu les vostres experiències dalt de la bici.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada