divendres, 30 d’octubre del 2009

V MARXA BTT PEGO

Sense cap dubte la més dura fins ara!. Com quasi sempre Ferràn i jo marxarem cap a Pego amb la il·lusió de divertir-nos una altra vegada.
La eixida fou ràpida durant els primers 5 km. on es produí el primer embotellament.

El primer embotellament es produia al entrar als camps i ens afecta a partitr de la posició 30. Em trobava bé i vaig decidir tirar, tot anava perfecte i em divertia com mai, gracies als diferents circuits que havien preparat els del x k vaig de Pego, molt divertits!Fins i tot el túnel d'uns 300 metres on hi havia una iaia de cartró sentada, "una pasada"!

Bé anava entre els 25 primers quan de sobte seguint al que tenia davant meua, aquest es va equivocar, i com jo ens equivocarem uns 10 ciclistes, en un lloc mal senyalitzat. Ens costà tirar cap enrrere i quedarem despenjats dels primers. Per acabar de rematar la feina, pujarem durant mig kilòmetre un port que no era de la cursa, i vam tindre que recular. Tot açò degut a que el dia de abans havien llevat la baliça.

Després d'aquest esforç innutil vam pujar un port d'uns 5 kilòmetres que si no recorde mal s'anomenava el "Xilibre" i que ha estat dels més durs de ma vida. Per a rematar començaren a apareixer els temuts "calambres" en la baixada cap a l'Adsubia, que m'obligaren a baixar de la bici.

Al final el 52 amb un temps de 2h 33' a una mitjana de 13,33 km/h.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada