dimecres, 7 d’agost del 2013

EL MEU PRIMER TRIATLÓ, TRIATLÓ D'ALCÀSSER

Pensat i fet vaig enviar un correu als organitzadors de la prova, Trivoltors Alcàsser, i els vaig preguntar si hi havia una plaça per a poder disputar-lo ja que no en quedaven; prompte em contestaren afirmativament. No tenía mono de triatló i gràcies a Artur Cunyat el vaig tindre inmediatament.
Sabia que el meu fort era la bici i córrer, la natació era el que més por em feia, però com era a la piscina municipal d'Alcàsser, em donava certa tranquilitat.
Allí el bon rotllo era brutal, damunt es el triatló més antic de la Comunitat amb la seua 28a edició. Primer eixien les dones i els homes que tardaven més de 20' en fer els 700 mts. de natació, els demés preniem l'eixida a la piscina gran després d'un quart d'hora aprox. Doncs eren 700 mts-31km bici-9km a peu, tot un repte!
Fins avuí no hi han classificacions, però faré els comentaris segons la meva apreciació. Vaig surtir de la piscina i tant sols quedavem uns 7 o 8 nadadors, els quals no haviem completat les 20 piscines encara, erem un total de 90 participants. Vaig agafar la bici amb la idea de remuntar i sabent que es podia fer drafting i molts s'aprofitarien del bon ritme que prompte vaig ficar. Per davant 31 km i 6 voltes a un circuit amb moltes curves, propici per a mi. Duia una mitjana de 37 km/h i havia avançat entre 50 i 60 corredors, però l'esforç a la piscina es traduia en calambres a les cames, que em van fer aguantar el ritme i mantindrem en un grup un tant nombrós.
Una vegada havia pres el "gel" i em recuperava, em vaig ficar a tirar del grup a 40 km/h, ja que no podia surtir d'ell amb una arrancada, pels calambres que em sacudien de seguida. En la zona de curves ja havia despegat del grup, la veritat que la experiència al cx m'ajuda tecnicament i aplegue en solitari a la següent transcició. Surt a córrer, tinc 9 km per davant i els calambres no desapareixen fins el km 2, d'ací en davant avance algunes dones i homes, en total uns 15 o 16 participants, però practicament en els 9 km només no sóc capaç de baixar dels 4'30'' el km.
A falta de vore els resultats, molt satisfet en el meu primer triatló, molt agraït a Artur i al meu germà Adri que m'han ajudat a complir en aquesta nova aventura i també d'haver competit amb una Olímpica del triatló com és Aida Bellver.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada