dimarts, 6 d’agost del 2013

VOLTA A PEU A LA PLATJA DE TAVERNES

I com de costum, aquests cursa una de les que et marques al calendari com a important, la he disputat després (un altra vegada) de passar la nit a les festes de Benifairó, i açó, dic jo, al final passa factura.
La novetat enguany era disputar-la a les 21 h, però en compte de patir menys calor resulta que a aquestes hores l'aire para per complet i es transforma en una autèntica sauna.
En aquesta cursa et contamines de l'esperit racing en la eixida i sempre la gent ix escopetada, i clar jo no vaig a quedarme enrerre. Una autèntica errada tinguent en compte la calor que ens faria encavant. No em notava que anava en soltura i el que si notava es que la gent del club de Tavernes estaba supermotivada a fer molt bones marques, i aixó es notà des del principi. El nivell dels primers 150 corredors era espectacular i major que l'any passat, la prova està en que vaig fer uns 10'' menys que al 2012 i he repetit la mateixa posició, el 99 de 1300 corredors.
El que no supera ningu a aquesta Volta es l'ambient en tot el recorregut, la millor de tota la Comunitat, sense cap dubte.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada