dimarts, 6 d’agost del 2013

VOLTA A PEU A BENIFAIRÓ

Després que l'any passat no es poguera celebrar aquests cursa, ja tot un clàssic, enguany ha sigut el primer any que s'ha fet amb ajuda del xip, la qual cosa li dona més categoria. Un gran esforç per part dels membres del GEMB, que no s'ha vist recompensat amb afluència de runners, al final un total de 180 acabaren la cursa.
Pel que fa a la cursa i després d'haver vetlat tota la nit a les disfresses de Simat, l'afrontava amb la intenció de baixar de 3'52'' el km. El circuit era totalmente nou i més urbà, la qual cosa el feia més espectacular, però més lent.
Vaig amb confiança, prompte ens destacarem del grup principal i començarem a córrer quasi completament sols i distanciats entre nosaltres, a mes la motivació era extra. No vaig poder agafar practicament cap rebufo i al km 6 ja anava per dalt de 3'50'' el km, venia la part més dura.
Efectivament, dur, perquè era un camí molt virat, que et trencava el ritme i on no corría l'aire. Ací, es on m'agafà Oscar que duia un ritme més bo que el meu, fins ací anavem entre els 15 primers de la Volta. Després vaig ser absorbit per una grupeta de 4 corredors que venien molt forts i on només Oscar va poder-los aguantar el ritme.
Al remat entre el 20 a 3'54'' el km i amb trofeu com a primer local.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada