dimarts, 9 d’abril del 2013

MARXA BTT XALÓ. CIRCUIT BTT DE LA MARINA

Degut a la normativa del Circuit en la qual especifica que només pots obviar una cursa de les 10 existents, he tingut que anar a Xaló amb les pitjors condicions possibles després d'estar de despedida durant tot el dissabte, jejeje, els roïns sempre tenim excusa!



La cursa la començava ben col·locat en la pujada a Bèrnia-Masserof, una pujada de 6 km suau però molt aclaridora, ja que defenix practicament el posicionament de la marxa. Al km 2 ja no veia al pilot de davant i vaig pasar de pujar a 30km/h a fer-ho a 14-15 km/h, les cames em rebentaen i les pulsacions pels nuvols, pel cap em pasava la idea de baixar de la bici. M'avançava gent per tots els costats crec que unes 80 persones. Després vingué la muntanya, terreny on tenia l'esperança de remuntar, però els taps eren nombrosos i la gent baixava molt poc a poc.


Després de baixar les primeres sendes i avançar alguna posició, ens agruparem un trio de la Valldigna: Bill, Costa i jo. Bill cada vegada ens treia més distància a mi i a Costa fins que ja no el veiem. A l'últim tram de marxa ens trobarem dues pujades gaire bé fortes on ens agafaren dos corredors més i pràcticament aplegarem tots junts a meta.



Es dificil creure lo cremat que estava, sabent que fa dues setmanes entrava entre els 30 primers i gent que en Callosa li havia tret 15' o 20' en esta cursa ha quedat per davant meua.
Posició final 67, el 18 màster-30

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada