dilluns, 22 d’abril del 2013

VOLTA A PEU EL VERGER. CIRCUIT DE LA MARINA

Practicament tota la familia ens desplaçarem a El Verger a disputar la setena volta a peu, corresponent a la segon prova del Circuit de la Marina.
En vista a no poder disputar la general al circuit btt per diversos compromisos que coincidixen amb aquestes marxes, vaig vore la possibilitat de tornar a disputar el circuit de voltes a peu, on tant sols podré anar a 7 de les 9 proves, les suficients per optar a la general.
Després de les curses dels xiquets, Adri i jo ens preparavem per a la cursa reina que es disputava a les 18.30, tant sols havia fet 2 entrenes de running decents en mesos, ja que estava volcat de plé a la bicicleta. La meua missió era intentar millorar el temps de l'any passat  40'20'', encara que no havia entrenat per a fer-ho. La preocupació en la linea d'eixida era l'aire que bufava un poc allevantat i amb força.


La tàctica en cursa era fer la primera volta de 5 km a 4' i el km 6 i 7 també. Tot va anar com em pensava i a pesar d'haver fet el primer km a 3'40'' després vaig saber dossificar i aplegar al km 8 a 32'04''. A partir d'ací sabia que tenia que donar-ho tot per batre el registre anterior i la veritat es que em sobraven cames i pulmons ja que vaig realitzar els dos últims km en poc més de 7'40'' a 3'50'' el km. Aplegue en 39'44'' (recor personal en 10k)a 3'59'' el km en la posició 144 de 1500 participants, el 90 sènior.


Mai aconseguia aplegar a meta tant sobrat amb la sensació de poder haver fet més en els anteriors km, però la por a no poder aplegar en condicions als ultims km m'ha fet ficar el fré molt abans del que sol fer.
Després aplegava el meu germà que tornà a batre la seua marcà personal a 4'50'' el km el 13 dels juvenils, sempre a millor!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada