dilluns, 3 de desembre del 2012

CICLOCROSS SUECA

Una errada a la campa de fang m'ha privat de completar la millor cursa en ciclocross en 2 anys.

Amb molt de ganxo he sortit i no m'ha costat gens aguantar la roda dels de davant fent tota la campa de brosa en 7é lloc, ara si però, si hi havia un lloc complicat al circuït de Sueca era la campa de terra, que amb l'última ploguda de la nit del divendres s'havia transformat en un fanger on era molt dificil mantindre l'equilibri. Bé, la primera volta només em veig superat per 2 o 3 corredors  i encare ja el segon pas. Un company m'avança a la campa de fang i quasi em fa l'esmolador, una maniobra que no m'agradà gens i em ficà nerviós, el just per a caure en la següent corva en tot el fanger.
Com a conseqüència d'açò em pasen 3 corredors, el pedal esquerre està saturat de fang, les sabates també, no hi ha manera de calar i la cosa es complica. Fins que surt a l'asfalt no em puc desfer del fang i la maniobra em costa 3 o 4 posicions més, ja he perdut la concentració i algo de força. Les 3 voltes que queden han sigut una baralla quasi solitaria i molt dsesanimat, no he disputat ni l'esprint als companys que venien en mi l'última volta. Acabe el 28 de 38. El 19 a la general màster 30.

DADES GPS

No perc l'ànim de seguir progressant i que vinga aquella cursa on a la fí puga donar el 100% sense excuses.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada