dilluns, 17 de desembre del 2012

CICLOCROSS INTERNACIONAL VALENCIA

En poques curses he estat tant concentrat com en aquesta, he descansat i he cuidat prou l'alimentació durant tota la setmana i la veritat es que en l'escalfament les sensacions eren millor que mai, no podia errar si volia avançar posicions a la general.
Tampoc puc dir que siga un corredor amb mala sort, ja que l'any passat tant sols vaig punxar en una cursa i enguany m'ha tocat en aquesta.
La sortida prou normaleta, m'avancen alguns corredors, però ixc molt tranquil y en les zones que puc avance a la gent amb molta facilitat i bé de pulsacions. Però encara no haviem fet 700 metres quan he llantat a una mini vorera desunflant-se a l'instant la roda. M'ha tocat córrer a boxes agafant una bona cansera i sabent que el corredor que més a prop tenia estava a uns 3', anava últim destacadíssim! Però bé, no sóc dels que tiren la tovalla i la veritat que va ser una extra-motivació per intentar no quedar l'últim.
Així va ser, vaig entrar a boxes on per casualitat només tenia la roda trasera del meu germà i amb ajuda vaig camviar la roda i a rodar a tope. Pasà una volta i un altra i quasi no conseguia vore als que tenia per davant encara estaven lluny. Però abans d'acabar la 3a volta ja havia superat a 3 corredors, entre ells a Silvero i Pina, uns cracks.
Continua la remuntada en les següents voltes, demostrant en els trams tècnics que tinc molta potència de cames i no vaig molt alt de pulsacions. En les dos següents voltes passe a 4 corredors més i just abans d'entrar a meta soc doblat pels dos primers De la Fuente y Gallardo. Una llàstima perqué després de la remuntada m'haguera agradat no haver sigut doblat i haver avançat algun altre corredor.



La sorpresa ens l'enduguerem el meu germà i jo en acabar, ens donarem compte que la roda trasera la duia totalment frenada, donat que la llanta era més grossa que la que havia llantat. Aquesta cursa la considerarem com a entrene de potència, jeje!

Practicament em quede sense opcions d'abastar la posició 18 final, intentaré acabar el més dignament possible.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada