dissabte, 4 d’agost del 2012

VOLTA A PEU PLATJA DE TAVERNES 2012

L'última cursa a peu de l'estiu, la que més m'agrada, ja no per córrer a casa, sino pel gran ambient de tot el recorregut, tota la platja es volca a animar els corredors i queda colapsada al complet.

L'any passat vaig començar massa fort i ho vaig pagar als últims km's; enguany ixc molt tranquil marcant-me un ritme de 4' el km i la veritat es que m'ha anat molt bé, perquè a partir del km 5 he començat a remuntar posicions i no he parat de fer-ho fins ben aviat entrar a meta, fent els últims parcials a 3'50'' aprox.


Des que vaig començar a fer esta cursa al 2009 la progressió ha sigut molt bona:

-2009: 37'
-2010: 34'
-2011: 32'
-2012: 31'29'', posició 99 de 1400 participants.

Com m'agraden aquestes estadístiques!

Ara a afilar el punyal en bici, ja que espere millorar conforme ho he fet en el running.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada