dimecres, 22 d’agost del 2012

TROFEU FESTES VILANOVA DE CASTELLÓ

Per no pedre la motivació, vaig probar el passat dissabte a correr en carretera a la categoria èlit, la primera cursa d'aquest tipus que feia.

Es tractava d'una circuitada de 1.600 mts. amb un asfalt molt roïn tot ple de clots i curves perilloses. A l'eixida ex-professionals, joves amb moltes ganes i equips amb molt de pressupost.

Els arbrits decidiren no fer volta neutralitzada, per tant s'arrancà de "pito", i jo tot nerviós no vaig calar bé i em passà molta gent quedant-me dels últims. Les arrancades eren brutals i en no res ens possarem a 50 km/h, comence a patir.
Les meues cames s'omplien d'acid l'actic ràpidament i no marxaven. Les 2 primeres voltes vaig aconseguir donar-les amb el pilot però un apretó en la part de davant al final de la 3a volta va fer que em despegara perdent cada vegada més terreny, era una mort anunciada.

Vaig aconseguir rodar 3 voltes més practicament en solitari fins que els comissaris em van dir que ja ho tenia bé. En total 9 km en uns 15' on vaig fer una mitjana de 175 ppm.

Em quede com sempre en els aspectes positius: l'experiència, apretar de pulsacions, cremar el mono de bici durant una estona.

Per cert el poquet que vaig còrrer ho tinc grabat amb la Go Pro cortesia del GEMB. Quan sapiga editar el video el publicaré, jaja que negat que soc amb la informàtica!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada