divendres, 27 de juliol del 2012

VOLTA A PEU SIMAT 2012

Ja havia desconectat de les proves a peu, però com vaig fent aquestes setmanes, continue apretant un dia a la setmana, i que millor que anar a Simat a disputar la popular. Recorregut que es presentava un poc complicat amb les dos pujades al carrer de la font, que es feia molt dur.

La veritat que molta gent es va donar cita el dimecres, a més cada vegada més nivell, propiciat pel temps que te ara la gent per a entrenar.

L'eixida va ser caótica, perquè teniem que haver agafat un altra direcció i ens van tornar a fer pasar per meta, coses que pasen alienes als organitzadors i poca implicació dels que treballen ixe dia.

FOTOS CURSA

Però bé, ja en carrera no teniem els km's com a referència ni sabiem quans km's eixien en total. Jo vaig calcular uns 6 km's, per tant em vaig marcar un ritme prou elevat d'eixida, a uns 3'50'' el km, que sabia que podia aguantar-los. A la tornada al poble, els organitzadors van intentar arreglar el problema afegint una nova traçada d'uns 800 mts. que francament no em vingué bé, ja que anava justet.

El baixó vingué a l'ultim km, junt a la pujada de la font on em rebasaren diversos corredors. Aplegue a 3'58'' el km amb bones sensacions, ja que feia 1 mes que no corria a peu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada