diumenge, 22 de juliol del 2012

AUTONÒMIC CRI

Tres setmanes rodant suau amb la bici, básicament per agafar fons, però totes les setmanes toca apretar un poquet i d'aquesta manera m'he decidit a fer l' autonòmic, per a recordar-li al meu cos que tot no es fàcil.

Al grup èlit ens tocà rodar a la vesprada amb aire en contra per a tornar de la circuitada de 19,5 km's de llargaria. Una vegada a l'eixida comprobe que la gent va molt preparada en quan a material, però les meues ganes estan intactes en el meu retorn a la competició.



Ixc molt bé, agafant ritme, ben col.locat a la bici amb la postura de contrarrellotge, traçant les curves més perilloses amb molta pericia i sempre per damunt dels 40km's per hora. Al km 8 em supera el primer corredor, que ritme! Si jo portava 43 de Av. ell anava per damunt dels 50 Av., buffff!

Aplegue a Sollana molt bé de cames, però en fer la volta a la rotonda per tornar em trobe amb l'aire en contra i comença el meu calvari particular, "el hombre del mazo" apegat a roda. Pot ser no supere els 33 km's per hora en tot el que queda, fatal!

Encara em superen dos corredores més que van molt forts, que cames!

Primera prova per a les meues cames, que sincerament estan poc treballades per aquests esforços, aplegant a meta a 35,5 Av. o 32', el 14 del grup èlit.

Toca seguir currant el fons i el gimnàs per a seguir sumant en forma.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada