dilluns, 16 de maig del 2011

ESTOS EM REBENTEN

Buff, com patisc cara amunt amb els "axuxons" del Migue i Josep. Ahir eixideta amb la btt als cèrvols, pas del Llop i Open de La Barraca amb intenció de donar un poc de canya al cos i arreplegar un poquet de fang, ja que la nit anterior havia estat plovent.



Ahir vaig comprobar com la Mérida va com un tir tant amunt com avall i la nova posició sobre la montura em dona un poc més de precissió a les pujades tècniques i més impuls, de tota manera pareix que tindré que baixar un poc de pes i entrenar més les pujades, ja que no conseguixc el resultat que vull a l'hora d'obrir gas en pujades llargues.He aconseguit arreglar el sillí avantçant-lo un poc més i está perfecte, a més no tenia ganes de canviar-lo ja que estic molt acostumat a ell. Per altra banda el Miguel puja cada vegada millor, jo no he vist a ningú que puje el Barber d'aquesta manera.



Josep ahir ens va ensenyar una senda que no coneixiem a la Font del Barber, ideal pera practicar un poc de tècnica, aquest xiquet ho sap tot.



50 km 1000 mts de desnivell positiu.

2 comentaris:

  1. yeeee asi tens una altre montaje jejeje
    http://img849.imageshack.us/img849/8941/imgp5753.jpg

    ResponElimina
  2. jeje el Miguel pareix una aparició!

    ResponElimina