dimarts, 11 de juny del 2013

VOLTA A PEU A CALP. CIRCUIT DE LA MARINA

Enguany la primera vegada que es corria a Calp dins del circuit, amb una cursa a "priori" plana, però que no deixà indiferent a ningú.

Comence parlant d'un crack, el meu germà. Ja són setmanes les que porta estudiant i practicament no està entrenant, però li ha sobrat per a marcar-se un registre espectacular de 46'27'', rebaixant en 1'30'' el seu millor registre a 4'38'' el km. Imagina't quan entrenes Adri!

                                                   Adri entrant a meta, part superior esquerre


Deia abans que a "priori" la cursa era plana però a mi no m'ho va pareixer, perquè tenia ascensions lleugeres però constants i unes bones pujades al final de la cursa, un total de 34 mts acumulats. A més em sembla, que la cursa era més llarga, sobre uns 200 mts, encara que no duc gps per a córrer; igual es quimera meua!!. Ho dic per l'últim km, el vaig trobar excessivament llarg, encara que acabavem en baixada.

La sortida un tant perillosa a un carrer estret amb "bolardos" als dos costats on no podies avançar, així i tot marque 3'35'' al primer km, així ens enfilem cap a les afores de la localitat on rodejavem la llacuna fins aplegar al passeig marítim. Marque el km 6 a 22'45'' a un ritme de 3'50'', ací es on veig molt prop el meu cosí Loren, que porta un ritme espectacular. Després millore el meu registre personal del 8k deixant el crono en 30'51'' (29'' menys).

Després no se si va ser la duresa dels 2 últims km o que estava rebentat, però vaig aplegar en un crono de 39'20'', millor marca personal, a 3'56'' el km. Però amb un xicotet mal sabor de boca.
De totes, crec que el baixó final no es de rendiment, sino la llargaria de l'últim km, o mal kilometratge d'alguns km's abans. No he pogut regular com volia. Tal vegada la marca oficial siga de 3'53'' el km aproximadament.

El meu cosí degut al "flato" no pogué aguantar el ritme que duia i va tindre que posar el fré. Llàstima perque haguera baixat segur de 41'.

La setmana que ve afrontem l'última cursa a Benissa, amb recorregut de 137 mts. de desnivell positiu, una barbaritat! baixar de 4' estarà difícil però ho intentarem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada