dilluns, 6 de maig del 2013

VOLTA A PEU A PEGO. CIRCUIT DE LA MARINA

Esta vegada anavem a Pego els tres primos, Adri, Loren i jo amb la il·lusió com sempre de fer bons registres i gaudir de la volta. El que no imaginavem es que faria tanta calor i que el traçat preparat pels de Pego era un autèntic trencacames.

                                               Comentant la tàctica, eixir piano piano, jeje.

 Com es habitual ens col·loquem davant del pílot en la eixida per evitar entropesades i deixar-nos dur un poc per la inercia dels que marxen bé. Els primers km's baixe un poc de 4' el km sembla que se'm fa dur el recorregut i francament em costa mantindrem a 4' el km, supose que ho faria la calor. Al km 6 em note reialment agotat i només faig que pensar en l'últim rampó que quedava al km 9, molt dur!

 

En el transcurs de la cursa em sorpren que molta gent que a les anteriors curses marcava temps de 3'45'', 3'50'', 3'55'', ara els pasava factura l'ambient càlid i la pendent del recorregut i perdia posicions irremediablement. Tenia practicament assumit que no anava a fer la meua millor marca i tal vegada fera la cursa a 4'02'' aproximadament.

Pase pel km 8 amb 32'08'', igual que l'any passat, però enguany aplegue sempre amb molta força i en els últims 2.100 mts., els més durs, ja que en ells estava el major desnivell acumulat, els faig impecables, avançant a molta gent i amb un gran esprint.

 

En teoria, pensava que havia fet 10 km exactes, però en realitat van ser 10.109 mts, d'ahí que marcara el millor registre personal als 10 k, fent 3'58'' el km. Acabe el 88 de 1500 participants i el 53 sènior.

Per un altra banda, el meu cosí després d'estar refredat durant tota la setmana feia una gran cursa, després el meu germà entrà el 14é dels juvenils, afiantçant-se a la posició 8 de la general.
Tot el que he aconseguit en la vesprada del dissabte te millor sabor amb la companyia d'aquests dos craks!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada