dimarts, 25 de setembre del 2012

MARXA BTT XÀBIA 2012

Que bona marxa la que ens han preparat a Xàbia, amb pujades duríssimes i baixades molt divertides. Uns 200 bikers a la eixida a una cita més del circuit de les Marines i Safor on les classificacions generals van perfilant-se.
Per a mi, la primera marxa de btt que em dispone a fer en serio, on vull probar-me i vore com van els entrenes de qualitat, encara que els resultats òptims espere obtindre-los prácticament en novembre.
Ja en marxa a les primeres rampes patixc molt i no tinc gens de soltura per a pujar, les sensacions són roïnes i la gent em passa amb molta facilitat. A la primera trialera, es fa un tap que m'impedix avançar i fins i tot tinc que baixar de la bici, mal pintava l'assumpte. Arribem a "las Cumbres de Sol" on agafem una pista que ens duu a la trialera més divertida i més ràpida, es clar, segons el meu gust. Aprofite per a recuperar i comence la baixada vertiginosa on avance a molta gent, una baixada de les que te deixa amb l'adrenalina pels núvols, recupere posicions. Però res més allà de la realitat ja que emfilem el tram més dur de la cursa d'uns 1,5 km i amb pendents de més del 20%, buff perc 8 o 9 posicions, que mal!











La següent trialera també molt divertida, el meu company M. Àngel em deixa pasar, ja que jo baixe millor i després ell puja rapidíssim. Faig un altra baixada bona, recupere posicions; després de completar el bucle, ens dirigim a la pujada de la Granadella, impossible no girar la vista i vore el paissatge, preciós! Després baixades d'asfalt i sendes ràpides però no tècniques, fins que apleguem a l'última on torne a disfrutar de les revoltes, aquesta senda molt currada pels organitzadors, un 10.





El tram final ens juntem alguns corredors dels quals un company del Despeña-t de Gandia i jo som els únics a tirar del carro, alcançant a un biker més, aplegant a meta amb un semi-sprint, ja que el final era molt estret.

DADES GPS

Conclussions: marxa de 10 (pels organitzadors i traçat), millor resultat del que m'esperava, ja que es la primera que realitze amb ànims de competir al 2012. I la 29'' pesa molt cara amunt , ja que són 12 kg, però em dona molta solidesa per a baixar.

Resultat: 31 general i 8 dels màster 30. El meu company d'equip Josep Mifsud es marcà un "carreron" tornant a fer el 1er de la seua categoria, enhorabona! Un líder molt sòlid.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada