dimarts, 15 de maig del 2012

VOLTA A PEU A ONDARA. CIRCUIT DE LA MARINA

Una setmana un poc atípica, amb 1 sobrecàrrega al soli, que arrossegava des de la cursa de Pego i que a l'entrene del dilluns continuava sent molt dolorosa, em duia a entrenar el dimarts a la piscina fent les sèries adaptades a l'aigua. Els següents dies descans total en vore que la sobrecàrrega no és reduia i volia estar bé per a la cita d'Ondara. El dissabte amb molta calor i la companyia del meu amic Carles i el meu germà, anarem a Ondara on uns 1500 participants és donaren cita a la 6a prova del circuit. L'eixida és dona amb 33 C º de temperatura i un recorregut per davant en ascens a la segona meitat del traçat amb un rampó que quasi et duia a anar a peu.
Precisament quan entrarem an aquest terreny el meu físic comença a vores minvat i vaig passar de fer menys de 4'el km a rodar a més de 4' 20'' al km amb la sensació constant de fatiga per la calor. L'entrada triomfal al poble amb molt ambient i baixada espectacular a meta on la gent no deixava d'animar, la veritat que una de les aplegades més espectaculars del circuit.
El resultat: posició 150, 92 sènior. Amb un temps de 40'09'' a 4'08'' al km. A la general escale unes 5 posicions colocant-em el 36 dels sèniors, però seguent cada vegada més difícil escalar posicions. GENERAL Carles aplegà batint la seua millor marca i amb la sensació de poder haver apretat més, aplegà sencer. I Adrian amb la posició 16 dels júniors, és col · loca provisionalment el 5é de la Classificació General, malgrat dels problemes musculars que va tindre al km 2.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada