dilluns, 30 d’abril del 2012

VOLTA A PEU A TEULADA, CIRCUIT DE LA MARINA

Sempre no pot ser i més quan el desnivell acumulat es de 110 mts, a peu és nota. Aquesta vegada ens acostarem a aquesta localitat "mitja familia", el meu cosí i el meu germà m'acompanyaven. El cafenet previ, amb bona companyia i la ploguda al calfament marcaren l'inici de l'escalfament, un poc més tard deixà de ploure per a donar inici a una cursa amb 1100 participants i que es presentava molt dura. Feiem una primera volta d'uns 1800 mts. per eixir del poble i completar la part més dura. Pase pel km 5 amb 20' exactes pensant que ja no podria mantindrem a menys de 4' el km, i el que és pitjor amb l'aparició del "flato" al km 6 que em feia anar vertaderament molt mal encara que baixarem, patixc molt. Al km 8 pase amb 33'10'' i en l'últim km ens apareix una rampa infernal de 300 mts que ens duia a meta desitjant acabar. Acabe amb 41'50'', el 144 i el 95 dels seniors, la qual cosa em fa avançar fins la posició 51 de la general per categories. http://www.somesport.com/circuitapeu/2012/punts2012.asp?busca=Senior+masc&submit=Consulta Un poc més endarerit aplegà el meu cosí Loren, que sempre aconseguix unes marques prou regulars i el meu germà aplegà destroçat per un dolor al genoll dret que el va fer entrar en quasi 57'.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada