dimarts, 24 d’abril del 2012

VOLTA A PEU EL VERGER, CIRCUIT DE LA MARINA

Després de 3 setmanes sense competir, ma a ma, el meu germà i jo anavem a disputar una més del circuit de la Marina, esta vegada al Verger, on hi havia un circuit de dues voltes completament plà. Dissabte per la vesprada amb molt d'ambient i uns 27 graus de temperatura però amb molt d'aire. Ixc masa ràpid marcant el 1er km 3'36'', pareixia que el terreny i l'aire bufaren a favor. no tarde a vore el meu germà que ve per l'altra banda del carrer, un poc més retrasat i tranquil a l'espera de tindre bones sensacions que el motiven. 2on km 7'30'' molt bé, aguante el ritme però seguixc pensant que vaig massa fort i frene, ja que eixe no es el meu ritme real. Conseguixc mantindre un ritme fins el km 7 d'uns 3'59'' el km, ja que pase en 27'56'' i torne a marcar el meu millor temps en 8km amb 32'06'' uns 8'' menys que l'anterior marca. Però ja se que serà dificil batre la marca de l'anterior cursa on vaig rodar a 4'03'' el km, així i tot no desespere i ho intente, ja que el terreny es un poc favorable i sempre de cara meta traus forces d'on no en tens. Aplegue en 40'19'' batint la meua marca per 3a vegada consecutiva rodant a 4'02'' el km entrant el 158 de la cursa d'entre 1400 participants, tot un plus de moral. Bé, seguint la mateixa tònica el meu germà també millora el seu temps, a més arrasant la seua marca en 5' i marcant-se el km a 5'10'', que el durà al lloc 11 de la cursa a la seua categoria. La pròxima serà a Teulada, però a un traçat completament diferent amb 110 mts de desnivell positiu, la qual cosa posarà dificil que batim les nostres marques altra vegada. Intentarem classificar el millor possible. Ara estic entre els 70 millors seniors del circuit, ací es pot vore la general: http://www.somesport.com/circuitapeu/2012/punts2012.asp?busca=Senior+masc&submit=Consulta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada