dilluns, 31 d’octubre del 2011

CHALLENGE CICLOCROSS POTRIES

Si comences tort acabes tort.
Va amanèixer el diumenge sense pluges però amb un circuït tot ple de fang i aigua. El calfament anava bé fins que a falta de 10 minuts per començar llante la roda de darrere de la Ridley de carbono; ràpidament vaig al cotxe a reparar-la en temps "rècort" aplegant a la parrilla en ple encaixonament. Les coses no marxaven bé, damunt trobe que amb els nervis de l'eixida aplegava engarrotat i en les primeres curves note que he deixat la roda que havia reparat amb molt poca pressió cosa que em fa anar amb molta cura per no tornar-la a llantar.

Conforme transcorre la cursa note com quede prou enrerre de la gent que normalment rodem junts i l'ermita junt el fang del camp de futbol s'em fan pesadíssims. Continue rodant en precaució ja que se que en la bici de recamvi porte uns desarrollos que no em permeten pujar bé l'ermita i decidixc no camviar de bici i continuar amb la roda desunflada, però en l'última volta llante la roda de davant i em veig obligat a camviar de bici, acabant el 23 i amb no molt bones sensacions.


El ciclocross en fang mola, però es molt més dur.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada