dilluns, 29 de novembre del 2010

FRENANT LES GANES

Aquesta última setmana pareix que les coses vagen millor, he trobat el puntet de condició física, seguretat i algo més de fons. Donat que les competicions aquesta setmana em quedaven un poc lluny, m'he quedat pel terreno a entrenar.
El primer dia, el dissabte amb 96km en 3h. No està gens malament, ja que vaig rodar sol tota l'estona i vaig forçar just en el moment més crític per a mi, del km 60 al 90 i francament vaig aplegar prou fresc a casa.
Ahir sessió de rulo, amb uns 40 km combinant cadències i velocitat. En total dues sessions d'entrene de qualitat, per a preparar les proximes cites amb el ciclocross amb el màxim de fons possible, sense perdre la xispeta.
Enhorabona als que participareu en Vinarós i en La Nucia, que enveja em feu!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada