dilluns, 13 de setembre del 2010

XI MARXA BTT ALBORACHE

Tot l'estiu comparant-me amb el Miguel m'havia fet pensar que fisicament estava fet pols, però resulta que Miguel està fisicament en un pic formidable i ha fet el 22 de la general en aquesta marxa podent haver arrapat alguna posició més. Clar porte entrenant amb aquest tio tot l'estiu i pareix que estiga millor del que em pensava.

La carrera ha començat neutralitzada els primers 2 km per dins els carrers d'Alborache, tots intentavem agafar una bona posició abans de que les motos ens llançaren a més de 60 km/h per la carretera. Una vegada llançats a disputar la cursa, anem remuntant unes 10 posicions fins que apleguem a la primera senda on el Miguel (ixe home que puja tant però que no li agrada baixar), ens fa un poc de tap i frena el meu atac sobre un grup de 4.
Una vegada ens desfem d'aquests comencem a tirar fins el primer bucle dins del poble, on encarem la part més dura, allí rode en companyia d'un xic i Miguel el porte davant, però el xic es posa davant i cau,a més tinc que posar el peu fent descarrilar la meua cadena, açò em pasaria unes 4 vegades més durant esta costera tècnica, amb pedra solta, cosa que em portà perdre de vista a Miguel Àngel i rodar sol quan anava en la posició mes o menys 25.
Més tard l'esforç començava a pasar factura i en l'últim collao abans del descens cap al poble uns quants bikers em pasaren fins a finalitzar en la posició 33 de la general.

En resum, molt content del resultat, pareix que el treball a l'estiu ha sigut inmillorable i que poc a poc em vaig posant en forma, per fer possiblement la Challenge de la Comunitat Valenciana de ciclocros.
L'any passat a Alborache vaig fer el 46 de la general de 230 corredors, enguany el 33 (8é èlit) de 340 corredors, sabent que les eixides de cadena m'han relegat 4 o 5 posicions més del que podria haver fet.
Felicitar a l'organització pel recorregut i en general per tota la marxa!


L'única que he trobat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada