dilluns, 6 de setembre del 2010

EIXIDA EN SOLITARI

No tenia pensat eixir amb la bici el diumenge, però em vaig decidir i vaig fer 90 km amb la de carretera.
Sense pensar-ho dues vegades vaig rodar cap a Vall d'Ebo, on no havia pujat mai. Es tracta d'un port que em va agradar moltíssim, de 8km de llargaria, sense pendents dures i que va mostrante infinitats de paissatges i relleus. es el que més s'assembla en la nostra zona a un port de 2a categoria d'una gran volta.
Les sensacions van ser molt bones, ja que el dia anterior vaig acabar prou cansat després de fer el recorregut de la marxa del llop. Vaig pujar a un ritme constant tenint la sensació de poder apretar un 25% més i no notar les cames carregades.



Vista de les primeres rampes cap a Vall d'Ebo.

En definitiva una de les setmanes on he acumulat més metres d'altura, en total vora 4000mts de desnivell acumulat en 6 sesions de entrene.

Ara aquesta setmana, entrene específic per millorar pujant, però sense carregar, que el diumenge ja està la primera marxa a la vista, Alborache.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada