dissabte, 7 d’agost del 2010

VOLTA A PEU PLATJA DE TAVERNES

Tot un clàssic de les voltes a peu el que es va disputar ahir, amb aproximadament 1500 participants i molt bon ambient.
Per a saber si tenia molesties en el genoll a l'hora de còrrer, vaig eixir de bon matí i vaig fer 9 km canviant de ritmes per comprobar efectivament que correguent no tinc ninguna molèstia, tot el contrari de quan agafe la bici, misteriós!
Ja per la vesprada ens juntarem un grup de gent de Benifairó a l'eixida: Artur, Ferràn, Juan, Joan, etc, i molts coneguts que s'acostaren a disputar-la.
La eixida prou trabada, intentant esquivar a gent durant els dos primers quilòmetres amb la conseqüent pèrdua de energia en aquestes maniobres. Encara així conseguia mantindre un ritme de 4'00''el quilòmetre.
Quan millor anava, va i al km 5 "flato" i a patir, però així tot vaig gaudir fins el final del bon ambient que hi havia a tota la platja, espectacular.
Al final 34'32'', bon temps per a mí, ja que l'any passat vaig fer 37'.
Total a 4'19'' el km.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada