dimecres, 11 d’agost del 2010

DESAPAREIX EL DOLOR

Toquem madera, però hui pareix que haja posat punt final als problemes del genoll.
He fet una eixida amb el meu germà, que m'ha acompanyat un bon tros, després curiosament ell també està patint un dolor en el genoll similar al meu. El cas es que he intentat tirar ben fort en un parell de rampes i ha anat tot de categoria, com si res, cap molèstia, i el que es el millor m'he recuperat sempre rodant amb la bici per a regenerar i continuar sumant treball físic.
Com que anava tot bé, després de despedir-me del meu germà he decidit fer unes quantes pujades al 100% al Mirador, Granata i la zona del Open, completant 690 metres de desnivell positiu, 52km a 120 ppm.
Açò sumat als 50km de btt del dilluns i els 55km de carretera d'ahir = un pujonet de moral!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada