dilluns, 30 d’agost del 2010

RECONEIXEMENT A ALBORACHE

Com d'ací dues setmanes tenim la marxa d'Alborache i no volem trobar-nos amb sorpreses al recorregut, el Miguel se l'ha baixat al gps i em anat a fer-lo. Un recorregut no tècnic però divertit, el qual pareix que no siga molt dur si la calor no ens apreta. En definitiva, m'agrada, però la meua condició física no pareix la idònia en aquest moment, perquè apenes m'apretaba el meu company en alguna pujada, a mi em tocava patir per seguir-lo.
En total 41 km de recorregut.


Preparant les bicis. A més durant el recorregut Miguel ha perdut el mòvil i un xic molt amable que també estava fent el recorregut l'ha trobat i ens l'ha donat.




Tota d'un trago!

Avuí dilluns he pujat amb la flaca fins que he tingut temps al Montduver, completant 48 km a intensitat màxima, suant la gota.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada