dimecres, 18 de desembre del 2013

CICLOCROSS COPA FEDERACIÓ VALENCIA

A l'endemà d'Almussafes ens esperava la proba de Valencia, un clàssic que ja havia sigut internacional moltes vegades, però a més enguany era copa d'Espanya. No puntuava per a la Challenge, per tant com eren uns 90 inscrits, la cosa es tenia que prendre en paciència. La parrilla es va formar amb gent que tenia punts de Copa d'Espanya i després els altres, els quals entrariem per sorteig, però al final tots al bolic, de "xiste"!
La eixida tremenda, feia molta por, no vaig arriesgar ni un pel, a més després de les primeres escales on es va fer un important tap, alguns corredors sendugueren les cintes del circuït per davant i açó provocà que uns 7 o 8 corredors ens equivocarem i ixquerem per fora del circuït. Vam tindre que parar i botar la cinta per tornar a entrar, caòtic!
Estava entre els 5 últims i altra vegada a tirar de llom per a remuntar. El meu company Císcar va eixir molt bé i el tenia unes 15 posicions per davant, jo mentre anava fent camí i avançant a gent en zones amples com els fossos d'arena i rectes, sense arriscar, i anant molt en compte amb les trampes del circuït en forma de voreres i clots, on vaig llantar la temporada pasada.


No marxava igual que la temporada pasada, ni molt menys, pero lo suficient per alcançar a Císcar i posar-me a roda d'ell. Però tingué mala sort i llantà en el mateix lloc que ho vaig fer jo l'any passat, retirant-se de la cursa. Ara per davant tenia un corredor amb el qual la veritat que em donava un poc de por rodar amb ell, ja que va ser el que em va espentar en Almussafes. En fi el vaig pasar i es va posar nervios, ell volia pasar-me altra vegada i ho va tornar a fer en el lloc equivocat, tancant-me en plena curva. Li ho vaig recriminar i en una recta el vaig pasar per a demostrar-li per on es te que avançar.
Després de sobte i sense oportunitat de que els primers ens agafaren, els arbits ens digueren que teniem que acabar que estavem al últim 80% de cursa i que era la norma, però que estiguerem tranquils que eixirirem en la classificació. Després resultà que no ixirem en les classificacions uns 15 corredors i açò al comite d'arbits els dona igual. Vaja forma de promocionar aquest esport, on enguany pujen el preu de les llicències i any rere any la organització arbitral i federativa es pitjor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada